Strony

poniedziałek, 6 lutego 2012

sadyzm w naturze a kwestia lotnicza


A dziś sen był i owszem. Nawet kilka. ale monotematyczne jakieś. Dedykuję go wszystkim laskom, którym huśtawki hormonów w czasie okresu narzucają konieczność ślinienia się do wszystkiego co ma spodnie.

No więc, najpierw czekałam w parku na faceta i spotkałam jednego ze swoich byłych uczniów. Który to uczeń straszliwie starał się skłonić mnie do zostawienia w diabły mojego faceta i zamienienie go na nowszy model. Znaczy na niego. Ledwo się go pozbyłam. Wiem, że ja już dawno nie w szkolnictwie, a więc uczeń też już dawno nie kwalifikowałby mnie do kryminału, ale no są pewne granice. Nie należy się ślinić do stwora, którego się za karę kiedyś przesadzało do innej ławki.

Potem objawił się mój facet (nie mój w realu, ale podświadomości nie przeszkadzają takie drobnostki) i pokłócił się z uczniem. Marzenie każdej laski, żeby się faceci o nią bili. Na szczęście do rękoczynów nie doszło. Wreszcie poszliśmy na pokaz akrobacji lotniczych. Był helikopter wyczyniający różne dziwne akcje w powietrzu w tym latanie do góry nogami (nie wiem czy śmigłowce tak potrafią?). Byli też lotnicy ubrani w ręczniki kąpielowe.  Nie łudzę się nawet, że  śmigłowiec z tymi akrobacjami był naprawdę śmigłowcem, a akrobacje na pewno nie dotyczyły lotnictwa. Te ręczniki zbyt dobitnie świadczą co mroki mojej podświadomości miały na myśli. Poza tym latanie i przelatywanie mają najwyraźniej wiele wspólnego

Potem leciałam gdzieś samolotem z jeszcze innym facetem. Również niesamowicie pociagajacym.

Zaznaczam, że dodatkowo było pięknie, ciepło i słonecznie.   Same plusy. Zwłaszcza panowie w ręcznikach musieli się cieszyć, że nie było -20.

Zastanawia mnie tylko po jakiego grzyba matka natura funduje taki poziom zainteresowania płcią męską kobiecie w akurat tym momencie miesiąca, kiedy techniczne szanse na realizację tych zapędów są zerowe,? A i z ewolucyjnego punktu widzenia jest to bez sensu, bo dni jak w mordę niepłodne. Obawiam się że natura jest sadystką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz