Strony

sobota, 17 marca 2012

ktoś chce numer gg do męskiej prostytutki na białym rowerze?


Blok – nowoczesny, ale widzę przeważnie klatkę schodową. Bloki to umysł – od piwnicy aż po dach. To dobra metafora. Mnóstwo zamkniętych mieszkań, ciężko powiedzieć co jest za którymi drzwiami. To umysł podzielony na kawałki wielkości mieszkań. Dzięki temu nie musimy widzieć wszystkiego, zgadzać się ze wszystkim, odnosić się do wszystkiego. Ignorujemy sąsiadów.

Była noc, a ja siedziałam na gg. I nagle znalazłam nr gadu do męskiej prostytutki. Pomyślałam, że przecież nie będę pisać do męskich prostytutek, bo ich nie potrzebuję, ale wtedy on zapingał do mnie przywołany myślą. Mało tego odezwał się w słuchawkach.

Pamiętam ze snu, że mieszkał w bloku, ubierał się na biało w metroseksualnym stylu i jeździł do klientek na białym rowerze. A ja do niego nawet pojechałam. Nie pamiętam, czy korzystałam z jego usług ale pamiętam, że oglądałam telewizję u niego w mieszkaniu leżąc na podłodze przed telewizorem.

A noc była raczej niebieska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz