Strony

piątek, 5 października 2012

czemu elfy zjadły jeża?


Byłam z tatą na wycieczce w lesie, podejrzewam, że byłam  w wieku studia/liceum. Poszłam na wycieczkę w góry w lesie i znalazłam coś co wydawało się wyciągiem a okazało się przystanią statków. Miały trzy tryby prędkości zwiedzania wielkich jezior. Najdłuższy 2 tygodnie, najszybszy 12 godzin. Ale nie zdecydowałam się na kupienie biletu, bo oszczędzam. Ale kiedy na horyzoncie pojawili się supebohaterowie w tym żółwie ninja i rzucili się do ataku na statek to rzuciłam się z nimi. Potem okazało się, że to nie był atak ale wsiedli na wycieczkę. Odpływając zauważyliśmy na brzegu zaskoczonego pana, który się wybrał pobiegać i przegapił statek. Poradziliśmy mu, żeby przeskoczył do następnego.

Sąsiadka z mojej ulicy odkręciła gaz i teraz nie żyje. Policja nie jest pewna czy to wypadek czy samobójstwo. Druga też jest w depresji. Przybiegła do nas nam powiedzieć co się stało. A wszystko dlatego, że elfy zjadły tego jeża. Najgorszy był facet, który zamknął w piwnicy starszą panią i jej dziecko i torturował ich żeby zmusić do przyznania, że to one tego jeża zabiły i nie pomogło wcale, że elfy się przyznały

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz