Strony

czwartek, 28 listopada 2013

klucz i okno

Stałam z przyjaciółką przed wejściem do piwnicy. Piwnica zawierała ciemność, ale jakąś taką jak na filmie, szklaną może albo przejrzystą? Opisywanie logiki snu jest niemożliwe. Zapytałam ją czy chce zajrzeć, bo być może piwnica zawiera jakąś wskazówkę odnośnie naszej gry. Gra była związana z domem i polegała na szukaniu kolejnych wskazówek do rozwiązania tajemnicy, albo znalezienia skarbu.
Kolejną wskazówką było okno na strychu, takie małe półokrągłe okienko (we śnie było kwadratowe), zamknięte na klucz. Kiedy chciałam je obejrzeć wpadła policja i nas przegnała. Znaczyło to, że okno jest ważne i trzeba znaleźć klucz. Klucz się okazało znalazł bardzo łatwo. Poprzedni właściciel domu go odnalazł i podpiął pod swoje klucze do domu. Nikomu nie przyszło do głowy, że można je było ukryć tak banalnie. Zdjęłam kłódkę, ale nic się nie stało. Właściwie stało się tyle, że jak w nocy przyszła burza to okno zaczęło się telepać i otwarło się. Musiałam je zawiązywać na gumkę.
Zastanawiałam się czy nie powinnam była jednak przejść przez pozostałe kroki zagadki, a nie zaczynać od klucza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz