Strony

poniedziałek, 22 lipca 2013

sky crystals

Dziś znalazłam się w grze, miałam za zadanie skoczyć na dach, bardzo wysoko i zebrać znajdujący się tam kryształ. Po wskoczeniu na sam czubek konstrukcji nadal miałam trudności ze znalezieniem kryształu, ale wreszcie ktoś mi go pokazał. Byłam naprawdę wysoko, ale nie bałam się, skakanie sprawiało mi przyjemność. Wspięcie się na najwyższy punkt to jednak niesamowita frajda.

Do tego ArenaNet postanowiła zrobić update i w jego wyniku na przystań, na której byliśmy, napadli piraci. Walka była ostra i żeby nie wpuścić ich do miasta musieliśmy odgrodzić się od nich murem z desek i kawałów drewna. Niestety mur wyrósł tak szybko, że nasi sprzymierzeńcy zostali odcięci razem z piratami.

Jednocześnie, co dziwne mieliśmy cały czas możliwość wejść do świata piratów. Różnił się od pozostałych map w grze tym, że można było tam wykopywać, jako zasoby korale i kryształy (oszlifowane) w skrzynkach rozsianych po całej mapie. Nie poszalała jednak za bardzo, bo musieliśmy wrócić. Po drodze goniła nas fala ciemności wygenerowana przez jakiegoś bossa.

Ogólnie sen miał atmosferę przestrzeni i tajemniczości. Skomplikowane struktury do skakania i skarby do wykopania były fajną zabawą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz