Strony

wtorek, 10 grudnia 2013

zła materia


Widziałam ludzi i zwierzęta. Wyglądali na pierwszy rzut oka normalnie, ale byli niewłaściwi. Zbudowani z innej materii. Podstawowym składnikiem ich materii było coś innego niż u nas.
Widziałam też rośliny, które ewoluowały tak długo, że wykształciły możliwość ruchu i nawet upodobniły się do ludzi. Świat należał do roślin. Niektóre wyglądały jak olbrzymy bez głów, smukłe i zielone, pochylały się i porywały ludzi, żeby ich pożreć. Pamiętam jak leżałam w szpitalu, a pielęgniarka roślina dotknęła mnie. Poczułam ból, bo jej skóra wydzielała kwas, który miał mnie strawić. Nawet gdyby nie chciała mnie wchłonąć, to każde dotknięcie sprawiałoby mi ból. Na końcu snu wysadziliśmy ten świat w powietrze. Pamiętam, że ktoś, kto nieźle sobie radził wśród agresywnych roślin, protestował przeciwko takiemu rozwiązaniu, ale i tak to zrobiliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz