Strony

wtorek, 18 stycznia 2011

poetyka zabiła szczegóły i pochowała je pod zwałami mistycyzmu


O..o..o ten jest poetycki.

Musiałam niewiele pamiętać skoro go tak zapisałam, ale ładnie jest i mistycznie. No, że nie wspomnę, że była w nim z tego co pamiętam naprawdę epicka bitwa o mroczną twierdze i nieumarli i trole i orki i w ogóle wzniosłam się na wyżyny marzeń scenarzysty. A nawet nie musiałam kupować biletu do kina.




  • oko zrobione z białego kamienia, popękane od starości ma tęczówkę z turkusu

  • ścieżka wysypana białymi kamykami uspakaja każdego kto po niech stąpa

  • z ciemności wychodzą potwory, które trzeba zabić

  • żywe szkielety rozkładaja swe czarne skrzydła, czekając na rozkaz

  • biała nicość pożera nędznikow w bratobójczej wojnie

  • czarny koń ma na szyji krwawe ślady sznura

  • najszybciej biegam kiedy mam cztery nogi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz