Strony

wtorek, 18 stycznia 2011

Macie być odwrotni


Obiecaliśmy babci opiekować się C., ale on gdzieś łaził. Więc dorobiliśmy mu Joystick, żeby móc nim sterować na ulicy. Najpierw ja trochę sterowałam potem ojciec. No i tylko ojciec wziął Joystick od razu Cezary wlazł na ulicę prosto pod samochód i go zabiło.

Problemem okazał się jego testament. Napisał w nim, że jego znajomi w zależności od tego jak są daleko, będą odwrotni. No i ludziom od tego zaczęło odwalać, ja w ogóle uciekałam, z jakimś gościem, który w ramach odwrotności zostawił swoją dziewczynę. W pewnym momencie byliśmy gdzieś na dachach – wyglądało jakjakiś pałac / taras. I tam siedzieli bandyci. Wysłali gdzieś swoich ludzi, żeby wzięli zakładników ale ponieważ wszystko się odwracało to oni i świat też. Jak skontaktowali się z jednym z nich to okazało się, że zhybrydyzował z zawartością
łazienki (sedes, zlew, mydelniczka). Były wmontowane w jego ciało i wyglądało to dość tragicznie. Zdałam sobie sprawę, że trzeba będzie powiedzieć babci..To miało być dopiero wyzwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz