Strony

środa, 14 maja 2014

drzewa na wietrze

Drzewa w nocy, wiatr za oknem. Pomarańczowe latarnie patrzą na to wszystko. Jedne drzewa uginają się bardziej niż inne ale nie dowiesz się jak to jest być drzewem jeżeli jesteś po drugiej stronie szkła. Masz jednak rację uważając, że niektóre drzewa wyginają się o wiele za mocno. Czasami łamią się i giną, ale czasami pękają i zabijają. Pytanie brzmi jednak skąd tak naprawdę bierze się wiatr?

W pierwszej części snu śniłam szkołę, w której dwa młodzieżowe gangi zamierzały stoczyć pojedynek na....taniec. Taki jak w filmach albo teledyskach. W jednym gangu był mój były uczeń, w innym szef jednego z naszych zespołów w biurze, bardzo odpowiedzialna osoba. Nie obejrzałam pojedynku ponieważ nie wykazałam najmniejszego zainteresowania nim i opuściłam budynek zanim się zaczęło.

Potem właśnie śniłam, że stoję przy oknie i obserwuję drzewa nocą, w świetle latarni. Wiał wiatr i drzewa uginały się, a mi ktoś powiedział, że niektóre z tych drzew na wietrze są niebezpieczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz