Strony

czwartek, 21 sierpnia 2014

jeszcze wyżej

Śniło mi się, że wprowadzili nową mapę, czy też nowy fragment mapy w grze. Był bardzo wysoko, widziałam waypoint na skałach w górze. Koniecznie chciałam tam wejść więc Rincewind mnie podsadził. O dziwo, kraina okazała się meblami kuchennymi, na które się wspięłam, a te meble wisiały jakoś mega wysoko nad przepaścią, pod samym sufitem.

Potem stałam, nie wiem z kim, na wzgórzu nad miastem i odpalałam fajerwerki. Nie takie zwykłe, ale specjalne, jak się je odpaliło to imitowały katastrofę w mieście. Ocywiście realna katasftrofa nie następowała, ale i Ttk myślę, że odpalanie ich w Moskwie było mało rozsądne.

Szłam na spacer z Eweliną, trasą przez Duranów, ale z jakiegoś powodu droga była fatalna, co chwilę ktoś coś budował i trzeba było omijać te budowy. Nad rzeką zamurowano drzwi na drugą stronę, a schody w górę okazały się być schodami w dół. Spotkaliśmy kilka saren i goniącego je psa. A potem zobaczyłam niedźwiedzia goniącego lisa, a kiedy misiek się znudził bieganiem, wyciągnął pistolet i lisa zastrzelił.
Potem tańczył z tym lisem w łapie, do dźwięków gry na jakimś instrumencie strunowym, który miał jego właściciel, a ja opowiadałam o tym A.G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz